News Update :
Home » , , , , , , » [Artis] - Nabil yang rasa diri dia bagus skali! takbur! angkuh!

[Artis] - Nabil yang rasa diri dia bagus skali! takbur! angkuh!

Penulis : Ikhtiaruddin on Monday, February 10, 2014 | 8:01 AM

Luahan peminat dalam sebuah forum terkenal tanah air seperti berikut:


Saya bukan nak hina dia sebab saya tahu itu masa silam dia. Saya pun pernah buat benda itu dan saya dah pernah kena dan sudah
berubah pun. Tapi bila orang masih bercakap hal itu, saya tak kisah pun. Jadi, kenapa orang Malaysia ini nak kutuk saya semata-
mata nak bela orang Indonesia yang mereka tak kenal pun siapa.”

Nabil kau rasis ke? dsbbkn dia indonesia?

XHABIS2 NK RAIH SIMPATI CKP MAK SAKIT LA.... ANAK N BINI PUN TERKENA LA!!! LAWAK KAU MMG SAKAI!!! buat muka x malu plak atas
stage!!! mengaib kn orang yang puji kau tipa2 minggu!!!! pastu belum menang sibuk da kira duit 15ribu la.. pulang modal la.
rezeki anak la..





Nabil turut memberitahu bahawa pihaknya tiada sebarang masalah dengan Luna Maya dan tidak akan membuat permohonan maaf kerana
baginya dia tidak melakukan apa-apa kesalahan terhadap pelakon tersebut. -

tidak akn mbuat pmohanan maaf?? dasar caprut n9 mmg sakai kut!




Kesian kat nabil aku google nabil klua gmbar ni.... orang baru nak kaya mmg sombong belagak tinggi diri..

Pramugari di Kondo Nabil, Punca Irma Hasmie dan Nabil berpisah???

Pada Awal Oktober lepas,pada pukul 4 pagi,Irma dan rakannya melakukan terjahan ke Condo Nabil di Changkat View Jalan Dutamas KL
dan menemui seorang gadis memakai boxer dan T-Shirt tanpa bra di dalam kondominium milik Nabil sekaligus merupakan punca utama
Irma memutuskan hubungannya dengan Nabil.

Yang kelakarnye apabila Irma tanya perempuan tue,"kau nie siapa?"perempuan tue ckp.."tak tahu,tanya Nabil"...dan Nabil pula cover
story ckp perempuan tue adalah girlfriend kwnnya Reza..huh..so pahal la nak ada girlfren kwn kat condo si Nabil..teruk betul!

Irma menjelaskan dengan nada sebak yang dia dan Nabil sudah sebulan putus cinta setelah 3 tahun menjadi kekasih.

kata Irma "Apa yang boleh saya jelaskan dengan jujur, sudah hampir sebulan saya dan Nabil tidak mempunyai sebarang hubungan
istimewa. Hampir 3 tahun kami bercinta, semua orang tahu tapi hari ini semuanya sudah berakhir."

Namun Nabil cuba menyembunyikan hal ini dengan mengatakan insiden di Kondo Changkat View adalah satu fitnah dan salah faham,dan
menegaskan hubungannya dengan Irma masih seperti biasa,sebagai kekasih.


Kredit
Share this article :
 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. Berita Meletop . All Rights Reserved.
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger