News Update :
Home » , » [Berita Artis] - Gambar Anak Mawi dan Ikin

[Berita Artis] - Gambar Anak Mawi dan Ikin

Penulis : Puteri Dania Emilia on Friday, March 2, 2012 | 5:49 AM

WAJAH ANAK MAWI DAN EKIN


WAJAH ANAK MAWI DAN EKIN




Wajah anak pasangan selebriti Asmawi Ani atau Mawi dan isterinya Nora’Asikin Rahmat yang bernama Cahaya Malaika. Untuk info, anak pasangan ini lahir pada pukul 4 pagi, Selasa lalu di Hospital Pakar An-Nur, Bangi, Selangor.


“Saya amat bersyukur kepada Allah dengan kelahiran ini. Jujurnya saya berasa amat teruja menanti kehadiran cahaya mata yang pertama ini. Debaran saya terbalas apabila mendakap anak buat kali yang pertama. Saya amat tenang sekali melihat wajah anak saya ini,” ujar Mawi sebagai berkata.
Share this article :
 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. Berita Meletop . All Rights Reserved.
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger