News Update :
Home » , , , » Sony Mengumumkan Playsation 4

Sony Mengumumkan Playsation 4

Penulis : Ikhtiaruddin on Wednesday, August 21, 2013 | 2:36 AM




Sony baru sahaja mengumumkan pengeluarkan konsol PlayStation 4 pada 29 November 2013 di Eropah dan 15 November 2013 di Amarika Utara, konsol permainan depan syarikat itu untuk telah berjaya dengan cemerlang ketika PlayStation 3 yang dilancarkan pada tahun 2006. Menariknya, pengumuman dua jam ketika pelancarannya langsung tidak menunjuk gambaran terbaru PS4.



Walau bagaimanapun, terdapat beberapa maklumat menarik tentang konsol permainan yang akan datang, seperti DualShock baru 4 (Ya, tiada lagi nama yang lagi baik daripada ni). Pengawal, keupayaan PS4 untuk permainan mengekalkan keselesaan ketika bermain game, serta kamera baru yang juga menjejaki pergerakan DualShock 4 pengawal. Oh ya, dan Diablo 3 akan disediakan sebagai tajuk PS4.




Walaupun tidak ada rupa bentuk yang ketara untuk dilihat oleh peminat Play Station, Sony telah mengumumkan secara ringkas dalaman perkakasan PS4 ini. PS4 akan menampilkan "seni bina PC yang Canggih", yang menampilkan pemproses x86 lapan teras dan 8GB RAM, gaya-PC GPU serta cakera keras "besar". Ia juga akan menampilkan fungsi yang cekap / sistem resume semula hanya dengan menekan butang kuasa, memintas tempoh masa boot-up yang panjang seperti Playstation 3 hari ini . PS4 juga akan menyokong cip khusus yang mengendalikan Gambar dan muat turun, walaupun apabila kuasa dimatikan.



Juga, seperti platform permainan Wap, pengguna boleh memuat turun tajuk PS4 dan bermain game tersebut walaupun ia sedang di muat turun. Di samping itu, pengguna juga boleh mencuba permainan sebelum membeli game tersebut di Store PlayStation. Permainan Legacy untuk PS1, PS2 dan PS3 tidak akan serasi dengan PS4, tetapi akan dimainkan pada konsol baru melalui saluran yang live - Sony sedang merancang untuk penempatan yang lebih besar perkhidmatan ini untuk membenarkan streaming permainan PlayStation lama untuk dimainkan di mana-mana peranti. Selain itu, terdapat beberapa berita baik untuk pemilik PS Vita: anda boleh bermain tajuk PS4 pada Vita anda melalui "Remote Play" fungsi, selaras dengan matlamat jangka panjang Sony membuat setiap Game PS4 sedia untuk bermain di Vita itu. Syarikat itu juga menggembar-gemburkan satu "pengalaman permainan bersepadu", di mana permainan tidak berakhir apabila anda meninggalkan konsol anda, dan sebaliknya boleh diakses di lain-lain peranti mudah alih Sony.





Kredit


Share this article :
 
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Copyright © 2011. Berita Meletop . All Rights Reserved.
Design Template by panjz-online | Support by creating website | Powered by Blogger